Quantcast
Channel: calatorii – the sin within
Browsing all 33 articles
Browse latest View live

vacanta iarna 2011

Vacanta de iarna 2011 am petrecut-o prin Olanda, in vizita la piticul din dotare. Plecat pe 24 decembrie, avut aventuri si la plecare si la sosire. Ce-am facut si ce-am vazut: m-am dus in Haga sa vad...

we in .nl

Saptamana trecuta m-am dus sa vad piticul din dotare in Olanda. Si pentru ca e iarna, am avut parte de aventuri cu ajunsul acolo si de aventuri a avut parte si piticul care venea din Germania spre...

hering cu ceapa

Azi am iesit sa ma plimb prin oras ca eram asa un pic plictisiti de stat prin casa. Ne-am plimbat putin prin centru unde sambata si duminica se creeaza pe marginea strazilor o mare piata volanta unde...

cu barca prin leiden

Duminica, dupa ce m-am trezit ca boierul mai tarziu, am luat piticul de-o aripa si ne-am dus la Stabucks la cafea si mic dejun. dupa aia, ne-am mai invartit un pic prin oras si mi-au cazut ochii pe...

de prin olanda

Burger Bar ruleaza Am cumparat bicicleta. Cea mai ieftina din magazin. Dupa care am abuzat piticul sa invete sa mearga pe ea. Si progreseaza foarte bine. Asta cand nu se sperie de masinile de pe...

flying like a boss

Vineri cand imi faceam check-in online pentru zborul de intors in .ro am avut posibilitatea sa-mi fac upgrade la business class. Si pentru 44EUR am zis ca de ce nu, ca nu e ca si cand zbor toata ziua....

random stuff

A invatat piticul sa mearga pe bicicleta, asa ca acu cand am venit in .nl am mai cumparat una si ne-am apucat sa ne plimbam prin imprejurimile orasului. Ne-am si ratacit de cateva ori cu ocazia asta,...

uae – primele impresii

De sambata dupa-masa sunt UAE-ist, in sensul ca am ajuns in Dubai. De duminica sunt la produs. Vremea e ca in .ro la mare cand e sezon, asa zapuseala. Astia sunt obsedati de aer conditionat. Pentru ca...

uae – prima saptamana

Dupa un inceput fabulos cu venit azi si de maine dus la produs, aseara m-am culcat la unu si azi m-am trezit la unu. Am dormit ca spartul. La munca e relativ okish treaba. Am o idee mare despre ce e de...

kish island

sau cum am fost eu in Iran Pentru ca m-a mancat in cur sa vreau de lucru in UAE, a trebuit sa fac un mic popas in Iran. Ca sa-ti iei viza de rezidenta, trebuie sa aplici pentru ea si dupa aia sa...

6 luni de desert

Maine se fac 6 luni de cand am ajuns in desert. O experienta placuta, chiar aventuroasa pe alocuri. Am cunoscut oameni interesanti. Cred ca cea mai multi-culturala locatie de am vazut-o pana acum. Am...

abu dhabi

M-am intors iar pe plantatie in desert, de data asta in Abu Dhabi. Retrag ce-am zis de Dubai ca nu e utilizabil cu piciorul. Orasul asta e facut pentru masini si daca nu stai aproape de o intersectie...

un an de desert

Inca putin si o sa treaca si anul de stat in desert, asa ca m-am gandit sa faca o lista de lucruri legate de experienta de aici: Ce o sa-mi lipseasca: Mancarea indiana. Desi imi displac teribil...

rome on the cheap (1)

Iar am timp la dispozitie si m-am gandit sa-mi fac o dambla mai veche si sa vad cum e sa calatoresti cu rucsacul in spate stand cat mai ieftin posibil si preferabil mancand la fel. Asa ca am gasit...

rome on the cheap (2)

Ieri pe OTP, oamenii cu securitatea se tineau de glume. Detectoarele de metal din extensia noaua erau puse sa bipaie indiferent de rezultat, erai tras deoparte si te frecau cu hartie din aia de se pune...

rome on the cheap (3)

Azi ma dusei la Vatican, sa vad cum e. Prima oara imi lua un pic sa ajung in piata din fata bazilicii si sa fac niste poze. Dupa care stat la coada pentru control de securitate pentru a intra inauntru....

rome on the cheap (4)

Sambata am zis sa dorm pana ma trezesc io de capu meu, ca la cat umblasem zilele dinainte eram praf cu picioarele. Si cum dormeam eu dus visand nimic, am fost trezit in sunetul suav al unui flex, urmat...

View Article

siem reap on the not so cheap

16/01/2016 Trezit cu noaptea in cap, ca la 9 trebuia sa iau tuktuk spre aeroport, bagat niste micul dejun sub forma de omleta si juma de bagheta. Verificat bagajul, in principiu ca am portofel,...

singapore on the cheap

20/01/2016 Mno am plecat io spre aeroport cu o greata din aia naspa. Prin aeroport am gasit niste cola sa-mi iau un pic din ea. Pe avion am mancat cateva felii de lamaie sa imi mai treaca. Nu stiu de...

hong kong on the cheap

24/01/2016 M-am sculat ca o floricica de capul meu la 05:55, iar ceasul era pus sa sune la 06:00. Atata precizie intr-o zi de duminica… M-am impachetat de tot si m-am dus sper aeroport. Cam ~45min din...